6 apr. 2016

Glad Påsk-LO

Igår var det dags för en ny skiss, #103 hos Veckans Skiss.
Denna vecka är det jag som ritat skissen. :)


 Jag tog ett foto, som jag tog på påskafton, och delade det på mitten och satte kraftpapper bakom.

 I mina gömmor hittade jag dessa jättehärliga thickers! :)

 Så att ni kan läsa lite lättare vad som står. Det tar en stund att stämpla med småååå bokstavsstämplar, men det är det värt för det är så himla kul. :) Alfabetet är från DoveCraft.

LO'n i sin helhet.
Bakgrunden med fjädrar har jag gjort med Magnoliadies, som jag stansat ut i OH-plast. Jag har använt båda delarna man får när man stansar. Färgen är distresser. Jag tyckte det blev lite coolt. :)
Mönsterpapper är från ett gammalt paperpad i 6" som heter Spring Time från Forever Friends.

Den var jätterolig att göra!

Tack för titten! :)
Ha en härlig och kreativ dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar