17 sep. 2012

Ny låt från Norator

Igår gjorde Norator klart en ny låt, Arc of light.
Vi tjejer fick än en gång vara med och köra. :) Det är himla kul. Så jag får väl lägga till i mitt CV att jag numer även är körtjej. :)

Sen sjöng jag ju inte bara in igår när vi var där igår.
Vi lagade mat och åt. En gryta med kanel och russin. Det luktade jul och smakade jättegott.
Efter maten höll jag koll på ungarna när de badade. Då fick jag träffa en sälpingving som kunde spruta både eld och is. Det ni! ;)

Efter badet mös jag och äldste sonen J i en fåtölj medan lillebror L och hans mamma S satt i soffan. Pojkarna åt lördagsgodis och vi tittade på AFV, ett av barnens favoritprogram. Det var en jättemysig timme.

När barnen gått och lagt sig och männen kom in igen från studion satt vi och tittade på tv. Tanken var att vi skulle spelat spel, men ingen av oss orkade. Men att såga en film är också skoj. Vi sågade "Miss secret agent" med Sandra Bullock. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar