2 maj 2012

Bilbesiktning & lugg

Idag har vi haft ca 21 grader och strålande solsken.
Jag hade bilen idag eftersom hon skulle besiktigas, få klämmor till motorhuven och våra bilnycklar skulle få nya batterier.

Det var väl varmt att sitta på en solig parkering utanför bilprovningen och vänta på att få komma in. Sen var det varmt att sitta hos bilhandlaren och vänta på att de skulle fixa resten på bilen.

När jag väl hade jobbat klart i eftermiddag när jag hade kommit hem igen satte jag mig på altanen och åt en glass och läste lite. Det var väldigt behagligt och skönt att sitta där.

Ikväll har jag varit iväg och klippt luggen. På väg ut till bilen såg jag att vår antenn hade trillnat ner och låg på marken nedanför. Det var ju tur att inga katter var ute och kunde hamna under den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar