23 jan. 2012

Spelkväll, pysseltkväll & färgläggning

I lördags hade vi familjen H på besök för middag och spel.
Det var jättetrevligt och vi hade mycket roligt.
Till middag blev det tacos, vilket är nyttigt och gott samt barnfriande. Var och en bestämmer vad de vill ha och inte ha. Smidigt.

Tre spel blev det spelat:
Settlers, Guiljotin och The amazing labyrinth.

Settlers
Guilotin 

Det bästa är att vi redan har ett nytt datum där vi ska ses och spela spel igen. :)

Igår kväll var det dags för Pysselbrudarna att träffas igen. Vi träffas varannan söndag. Det är så mysigt och roligt.
Igår, som alltid, färglade jag lite motiv.

Pysselträffsfärgläggning  


Dessa motiv ska på olika kort som ska göra.
Den första är en Kenny K-stämpel. Den andra är en some odd girl och den tredje är Whiff of joy.


Idag har jag jobbat som en galning med den nya shoppen. Den blir så fin! Och vilka priser. Alla stämplar är nedsatta och kommer att ha det priset.
Och de personliga beställningarna rullar in och jag jobbar för fullt med dem också. :)

Ikväll har jag suttit lite och färglagt och då blev denna klar.
Nu är färgerna liiiiite annorlunda för att jag valde att lägga på ett litet filter i mobilen.
Under tiden jag färglagt har tv'n varit på i bakgrunden.
Maken har hjälpt mig med shoppen för att göra de saker jag inte kan trots att jag klarar ganska mycket själv. :)


Kvällens färgläggning - Sweet Pea Stamp

Jag har fått mer ork att läsa böcker igen, vilket jag gillar.
Förra veckan läste jag Helena von Zweigbergks senaste bok "Anna och Mats bor inte här längre".
Den var svårt att lägga ifrån sig den. Jag kan dock inte förklara varför. Den var bra så jag kan rekommendera den.

Nu läser jag "Konsten att tala med en änkling" (positiva böcker jag väljer att läsa nu). :)


Nu blir det sängdags och läsa lite innan ögonlocken blir för tunga. :)

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar