21 dec. 2011

Ny bloggapp

Jaha. K snarkar så mycket att inte ens öronproppar hjälper.
Så istället för att ligga och bli arg och frustrerad har jag gått upp och satt mig i pysselrummet istället.
Hit når inte timmerstockarna. :)

Jag har laddat ner betalversionen av BlogPress nu. Hade först gratisveraionen, som slutade fungera för några vackor sen. Har sen använt Blogger, men var inte nöjd. Så nu provar vi denna.

Jag tänkte visa vilken söt medhjälpare jag hade idag när jag skulle slå in en julklapp.
Han ville helst vara i kartongen men den var upptagen av julklapp. Så det fick bli locket istället.



Han satt så snällt och fint i locket en liten stund.


Sen började jag höra små ljud av klor och tänder. Då hade han vänt sig och ville leka med tejpbitarna på locket. Busen <3

Jag fick ihop julklappen till sist, utan hans hjälp. Okej, han skulle "hjälpa" mig att hålla snöret när det skulle runt paketet.
Finare hjälp får man leta efter. :)

//Ciza

2 kommentarer:

  1. Hihihi, sötnos!!

    Blogpress-appen, funkar den bättre än bloggers egna alltså? Kan du bestämma VAR i inlägget som bilden ska vara med då? För det kan inte jag med bloggers app.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja den fungerar mycket bättre. Du ställer dig där du vill lägga in bilden i inlägget. Det är så smidigt. Så jag tror att du skulle gilla den.

    Kram

    SvaraRadera