Imorse skulle maken posta dem, men han glömde dem. Så det blir imorgon istället. :)
På tal om trevlig post väntade denna på mig i brevlådan igår. Det är alltid mysigt att bläddra och läsa och inspireras. :) Det blev en snabbläddring igår, men ska läsas ordentligt senare i veckan.
Varje vinter matar vi fåglarna, och de gillar vår lilla fågelhus, som förra ägarna byggt. Jag tycker det är så härligt att se att vi kan mätta så många små magar genom att lägga ut mat.
Den här lilla snuffsan lade sig hos mig imorse och trynade ett bra tag. Ett tag hade jag även Tudor vid fötterna och Duracell på mig. Det var trångt, varmt men mysigt i sängen. :)
Nu ska jag fortsätta förbereda inför fredagens jobb.
Ha en jättebra onsdag. :)