Visar inlägg med etikett Inzpira. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Inzpira. Visa alla inlägg

12 dec. 2012

Julkort som är på väg & lite foton

Igår blev jag klar med alla julkort för i år (hoppas jag). Jag hoppas innerligt att jag inte missat någon.
Imorse skulle maken posta dem, men han glömde dem. Så det blir imorgon istället. :)

Själva fick vi vårt första julkort igår, men vi kan inte utläsa vem det är från. :) Lite spännande. :)


På tal om trevlig post väntade denna på mig i brevlådan igår. Det är alltid mysigt att bläddra och läsa och inspireras. :) Det blev en snabbläddring igår, men ska läsas ordentligt senare i veckan.


Varje vinter matar vi fåglarna, och de gillar vår lilla fågelhus, som förra ägarna byggt. Jag tycker det är så härligt att se att vi kan mätta så många små magar genom att lägga ut mat.

Den här lilla snuffsan lade sig hos mig imorse och trynade ett bra tag. Ett tag hade jag även Tudor vid fötterna och Duracell på mig. Det var trångt, varmt men mysigt i sängen. :)

Nu ska jag fortsätta förbereda inför fredagens jobb.
Ha en jättebra onsdag. :)