10 mars 2015

Min tolkning av Veckans Skiss #54

Då var det tisdag igen och jag har, som vanligt, tolkat skissen i Veckans Skiss.

Det blev ett kort och det blev så här:



Katten och fåglarna är från ScrapBerry's och är helt underbara att färglägga och att se på. Det medföljer flera stämplar i varje set och priserna är jättebra på dem. Och eftersom vi har tre små fluffiga kan man ju inte låta bli att ha några stycken. :)

Såklart har jag färglagt med Copics! :)

Kattpäls: YR21-23-24-27
Förstoringsglas: T6-8
Hatt & Halsduk: E15-18-19
Fåglar: Y04-13-35

Textstämpeln är en av de senaste digitala stämplarna.

Mönsterpapperna är från ett och samma paperpad från Teresa Collins - Emporium.

Allra underst har jag använt en av Tim Holtz layering stencils och div distressdynor.

Tassarna är en washitejp som jag klistrat på en bit vitt papper så att det verkligen skulle bli vitt bakom.

Det är så fantastiskt roligt att färglägga och jag har redan fler idéer med dessa söta stämplar. :)

Tack för titten och var gärna med och tolka skissen på Veckans skiss och glöm inte att antingen länka din tolkning eller maila in den. Info står längst ner i inlägget. :)

1 kommentar:

  1. Åh, vilket fint kort! Jag älskar också stämplarna från Scrapberrys! <3

    SvaraRadera