17 feb. 2015

Altrat till Veckans Skiss

Jag gillar att använda skisser på olika sätt.
Idag visar jag efter skiss i Veckans Skiss, hur jag altrat en papperspåse, som man sen kan ge bort.

 Jag tog en påse jag hade hemma och letade efter papper som kunde passa färgmässigt till den. Ganska snabbt bestämde jag mig för att det skulle bli vintageaktigt. :)
Mönsterpapperna är Tim Holtz Paperstash French Industrial i 12*12".
Stämplarna jag använt är lite olika. Det är Pysseldags och lite olika märken, som jag tyvärr inte har full koll på.

 Jag stämplade två av Pysseldags senaste stämplar som finns som digitala men som kommer som gummi inom kort. :)
Och för att få vintagestilen har jag såklart chalkat runt kanterna på papperna med distresserna Vintage Photo och Walnut Stain.

Även denna kommer som gummistämpel snart. :)



Så, man kan använda skisser till mer än kort och LO's. :)

Tack för titten idag. :) Jag hoppas jag inspirerat er.
Ha en kreativ dag.

1 kommentar: