26 mars 2014

Mycket har hänt

Har en sömnlös natt inatt. Inte jättekul, men så är det ibland.

Jag vill först och främst berätta att jag och Martha startat Skandinaviens första podcast om papperskreativitet. Det känns väldigt stort.
Man hittar hemsidan på http://www.papperspodden.se/ och där har man alla länkar man behöver.
Man kan prenumerera direkt i iTunes och det går att lyssna på podcasterna direkt från blogginläggen också.
Hittills har det blivit två avsnitt och ett reportage.
Det är jättekul att göra dem. Det tar lite tid, men inte så mycket som jag hade befarat. Jag har lärt mig tekniken ganska bra vid det här laget, vilket är kul. :)

I helgen som var gick jag Copicskurser så nu ska det bli allvar med färgläggningen.

Jag har varit på en träff, Fristadsträffen, i Stockholm för snart två veckor sedan. Det var jättekul att träffa så många härliga människor och vilken underbar träff som var ordnad. Så genomtänkt och härlig. Jag ser redan fram emot nästa träff.

Jag håller på för fullt med att arbeta med Project Life med ett uppslag/vecka. Jag ligger någon vecka efter, men det känns ok. Det viktiga är ju att jag har kul när jag skapar, och det har jag. :)

Jag tränar regelbundet numer. Yoga, styrketräning, zumba och joggning blir det. Det känns skönt även om jag haft träningsvärk varje dag. Jag försöker dock ta det lite lugnare nu då jag tror att jag höll på att överanstränga kroppen.

Vi har äntligen fått fiber och det är så skönt. Jag behöver inte längre vänta när jag ska uppdatera shoppen, eller på att en sida ska laddas. Underbart!

Nä, om man skulle försöka sova då.

1 kommentar:

  1. Vad roligt allt låter! Copicskurs, Project Life, styrketräning. Känns som jag själv gått i dvala på alla fronter, det är nog dags att rycka upp mig :)

    Tack för all inspiration, både här och på IG! Hör nog av mig snart om copics...

    Ha det bra!

    SvaraRadera