23 nov. 2012

Lite foton på vad som hänt senaste veckan

Hej på er alla!
Det är fredag och helgen stundar. Det gillas oerhört. :)

Jag tänkte bjuda på lite foton om vad som händer här.

Här är två beställningskort jag gjort. Det vänstra var ett par som firade fem år tillsammans.
Det högra var från bl a svärfar som beställde till en f.d arbetskollega som fyller 50 snart.

Förra veckan hade vi en underbart vacker dag med frost. Då var jag så klart tvungen att gå ut med mobilen och fota lite. :)


Och drygt 100 diplom skrev jag förra veckan. Dessa människor tar examen imorgon, den 24:e. :)

Många många fler bilder har jag tagit, men de får man gå in och se i mitt Instagramgalleri. :)

Ha nu en jättebra dag. Det ska jag ha. Jag ska bl a lägga upp bilder och förbereda nästa veckas mixed mediafred'a-inlägg i Pysseldagsbloggen. Där har jag utförliga beskrivningar varje fredag på hur man kan göra mixed mediaalster. Och varje tisdag visar jag minst en ny teknik där också. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar