10 sep. 2012

Stämplarna sorterade igen

Ikväll har jag omsorterat stämplar. Det har tyvärr varit lite oreda då omorganisering påbörjades för ca 1 år sen, men omorganiseraren (ej jag) märkte att det var för stor uppgift och då fick det vara. Jag hade inte tid eller ork att fixa det.

I våras började jag omorganiseringen samt att stämpla upp vilka jag har. Jag har stämplat upp långt i från alla, men samtliga är nu sorterade.

Då jag har ett antal stämplar har jag dem inte fint i pärmar eller mappar. Det går inte. Nej i mitt fall blir det förvaringslådor där de ligger lite huller om buller, men jag hittar ändå, vilket är huvudsaken.

Varje låda är sedan märkt med vad de innehåller, antingen via tema eller tillverkare. Lite beroende på hur många jag har och om det är olika tillverkare. Men det är ett system som funkar för mig, vilket är huvudsaken eftersom det är mina stämplar. :)

Så nu ska jag leta efter naturstämplar till ett beställningskort som ska vara klart på söndag och överlämnas då till beställaren (över lite fika). :)

Så skönt det känns när man organiserat. Ett varmt och luddigt lugn som sprider sig från magen. Underbart. :)

Hur har ni era stämplar organiserade?
Kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar