8 aug. 2012

En av alla tekniker man får lära sig i Tim Holtz Chemistry 101

Jag har säkert sagt det flera gånger, men jag är så glad att jag fick Tim Holtz teknikkurs i födelsedagspresent.
Flera av teknikerna kunde jag redan, men det gör inget för man behöver repetera. Och samtliga lektioner/tekniker samlar jag i en bok och skriver vad som gick bra resp mindre bra samt tips till mig själv.

Jag tänkte dela med mig ett foto idag på en av de alla lekioner jag gjort.


Jag har använt Rangers distressembossing. Jag har tidigare inte varit så förtjust i det för att jag helt enkelt inte riktigt vetat hur jag skulle använda det på bästa sätt, men nu vet jag och önskar att jag hade mer än en (men är såklart glad att jag hade en iaf så jag kunde göra lektionen). :)

Ju fler lektioner jag gör, desto mer älskar jag bara distresserna, och de älskade jag ganska mycket redan innan.

Fler foton på mina resultat kommer efterhand. :)

Om det är någon som är intresserad av att läsa mer om hans onlinekurs kan man gå hit.

Är det någon av er som också gått den?
Vad tyckte ni? Alltid kul att höra. :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar