14 juli 2012

11-årig bröllopsdag

Klockan 16.00 är det 11 år sen vi stod i Linköpings Domkyrka och sa ja till varandra.
Så idag firar vi tenn. Inte lätt att hitta på något med tenn att fira.


Tiden flyger verkligen iväg. Det känns inte som att det var 11 år sen. Snarare två år.
Min bästa vän. Min stöttepelare. Han som jag älskar att få att skratta, och som jag mer än gärna skrattar med. Som jag kan fjanta mig med. Min familj (tillsammans med katterna). Min själsfrände. Mitt allt!

Jag älskar dig min underbara K! Då, nu och för alltid.
<3 <3 <3

1 kommentar:

  1. Grattis på bröllopsdagen! :)

    De flesta sidor med listor över bröllopsdagarnas benämningar visar att 11 år är STÅL och 10 år är TENN. Det är lättare att hitta på ngt med stål tycker jag. Nästa år firar vi själva 40 år sedan vi "bojades", men å andra sidan är vi ju lastgamla :)
    Fira och njut!
    Kram

    SvaraRadera