1 feb. 2012

Hjärtkort till en vän & tävling

Jag såg för ett tag sen att Tesa hade gjort ett hjärtkort och eftersom det snart är alla hjärtans dag ville jag prova på att göra ett eget. Det är alldeles för sällan som jag använder knappar, men det är verkligen kul att göra det. Dessutom har mer eller mindre alla en mängd knappar man aldrig använder så det är så mycket man kan hitta på med knappar. :)


Jag letade ut röda knappar för att jag gillar rött, det passar till alla hjärtans dag samt att det är en bra kontrast till det svarta i stämpeln och de röda knapparna och kortbasen.



Det var kul att använda enfärgade, glittriga, prickiga och knappar med struktur i hjärtat. Det gör att det blir mer levande (har vi hört det förut?). :)



Förresten. Pysseldags första tävling för året startar idag.
Titta in för att se vad du ska göra och vad du kan vinna. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar