20 jan. 2012

Julkort nr 4 2012

Idag sitter jag med shoppen (fortfarande).
Det är mycket mer arbete än vad man kan tro och allt tar längre tid än man hoppas på.
Dessutom får jag otroligt ont i ryggen av att sitta länge, vilket då inte underlättar. :)
Men jag jobbar på så mycket jag bara kan.

Jag tänkte visa det senaste julkortet som är klart (har ett till som bara saknar lite text).
Julkort nr 4

Ett jätteenkelt kort egentligen. Vitt cardstock och craftpapper.
Jag har torrembossat bakgrunden så att det ska se ut som snö.
Sen har jag stansat ut ren och lyktstolpe i både vitt och craft och sen klistrat ihop dem med lite förskjutning så att det ser ut som skuggor.
En enkelt teknik som man kan använda till alla dies som finns.

Nu ska jag jobba vidare. :)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar