6 okt. 2011

Jag bestämmer själv

Igår hade jag visning. En PartyLitevisning.

Jag kom dit en stund innan visningen skulle börja och satte igång med att ta fram mina produkter och duka bordet.

Gästerna kom och jag presenterade mig och vad jag gör. Jag visade upp några produkter och sen fick gästerna gå fram och känna och titta samt sniffa på alla härliga doftprover.

Kvällen blev underbar. Vi hade jättetrevligt och värdinnan fick plocka gratis produkter för nästan 1100:-. :)

Det är härligt att få ha visningar. Komma ut och träffa folk. Visa upp jättefina produkter som jag verkligen står för. Och jsg bestämmer själv när och hur mycket jag vill hålla på med PartyLite.

Jag kan verkligen rekommendera jobbet till dem eller de som vill tjäna lite extra pengar, vill ut och träffa folk, vill komma hemifrån några timmar. Och fika är ju inte fel. ;)
och dey bästa är att det är gratis att prova jobbet.

Om man startar nu i oktober får man ett gratis produkter till ett värde av 8100:- då PartLite bjuder på ett extra paket värt 3700:- denna månad. Wow säger jag bara!!! Och extrapaketet innehåller nya produkter som kommer nästa år.

Så jag hoppas någon vill bli min nya arbetskamrat så att denne kan få detta megapaket.
Är du intresserad, hittar du mina kontaktuppgifter på www.pysseldags.se/contact.php

Det allra bästa är - jag bestämmer själv (över min arb.tid, min inkomst, mm). Kan det bli bättre? :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar