21 okt. 2011

En stilla fredag

Idag har jag suttit och färglagt julmotiv till julkort. Det tar en bra stund för mig att färglägga. Jag har återigen färglagt med copicpennor på 4CC-papper, men börjar känna att jag saknar att färglägga med distresser. Dock blir det härligare röda nyanser med copicspennor så är det julmotiv kommer jag att fortsätta med copics så blir det distresser till andra motiv.

Ikväll har vi tagit det lugnt och tittat på en jättebra film som jag verkligen kan rekommendera till andra. Rolig, varm och gav lite eftertanke.

Livet från den andra sidan
Mer om filmen hittar man här.
Den är från 2008, men vi hade inte sett den tidigare, så jag tänkte att det kanske är fler som missat den.

Har du sett någon bra film på sistone som du kan rekommendera? Skriv gärna en kommentar. Tips tas alltid emot tacksamt. :)

Ha ett bra slut på fredagkvällen och en bra lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar