24 juni 2012

En kväll, en utmaning

På facebook har Kattiz startat en jätterolig grupp som heter En kväll en utmaning.
Den är precis som det låter - det kommer en utmaning och så har man kvällen på sig att göra utmaningen. Och oftast kommer det en förvarning så att man vet vilket datum utmaningen kommer, för det underlättar ju att veta. :)

Idag har jag varit med och gjort ett bidrag.
Jag gjorde en LO med en bröllopsbild på mina svärföräldrar.
En annan dag ska jag göra en LO med bröllopsbilden på mina egna föräldrar. Jag ska bara hitta bilden. :)

Kvällens utmaning var att lifta (Inspireras av någonting på denna layout. Antingen upplägget, färger, foto eller vad det än kan vara och skapa ett kort, layout eller något altrat) denna LO som Kattiz gjort:

Och här är då resultatet








Papper från Pion Design.
Hjärta och swirlbanner under och vid sidan om foto från MemoryBox. De andra swirlarna från Magnolia och  Sizzix.

Blommorna har fått lite glitterlim - Diamond - på sig och swirlarna har fått Sakura penna på sig.

Det var en rolig utmaning att göra, fastän jag har ont i ryggen nu.
Nu blir det glass och jordgubbar samt filmen Äntligen midsommar med, vad jag fortfarande tycker, snyggingen Luke Perry. :)

1 kommentar:

  1. En helt underbar LO!!! Gillar den massor, mycket mer än originalet. ; )

    SvaraRadera