24 maj 2012

Tre skickade kort

Igår, torsdag, skickade jag iväg tre kort till vänner som behöver lite uppmuntran, känna sig lite älskade en stund.

Motivet är från Sweet Pea Stamps och är målat på 4CC-papper med Copicspennor.
Texten är från Pysseldags. Där har jag även stämplat en liten bård runt om. Den är en clear stamp.

 Motivet är Fuzzy Bear och är en clear stamp. De är så söta tycker jag.
Det är också målat på 4CC-papper och med Copicpennor.
Runt om motivet har jag stämplat med hörnstämpel.
Vimpeln är från Magnolia. Där i har jag stämplat med clear stamps-bokstäver.
Det sista kortet, som var det första jag gjorde, har också ett motiv från Fuzzy Bear. Det har jag målat på akvarellpapper 300g med distresser och distress markers.
Samma vimpel användes här och samma bokstavsstämplar.
Texten och hörnstämpeln är från Pysseldags.

Jag hoppas korten kommer fram idag och ger den effekt vi hoppats på, jag och Linda. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar