24 maj 2012

Sömnlös

Jag var jättetrött igår kväll. Gick och lade mig 22.55. Låg och läste lite. Maken dammsög under tiden. Han hade varit iväg och gjort musik innan dess så det fick bli då.
Låg och slumrade till och sövdes av dammsugarljudet, hur det nu är möjligt. Vår dammsugare är allt annat än tyst.

Hade precis somnat, när maken klappar mig och frågar hur det är när han kommer in i sovrummet och ska dammsuga. Bing. Klarvaken. Tack. Varit vaken sen dess.
Har tittat lite på tv, läst, packat ordrar och bloggar nu.
Ska efter detta upp och fortsätta läsa i Niceville. Har redan kommit ca 80 sidor sen inatt.

Vid 8-tiden är det dags att köra maken till jobbet för att sen åka vidare till Resecentrum i Linköping för att invänta Cathrine som kommer ner från Stockholm och ska vara här till måndag. Det blir nog dock att gå och lägga sig och vila lite mitt på dagen sen. På kvällen ska vi åka och hämta honom då han är på något möte eller en utbildning med och på jobbet. Men himla skönt att ha ordrarna packade så det bara är att posta dem innan Cathrine kommer. :) Naturligtvis kommer jag att packa även att hon är här. :)

Nähä...upp och lägga sig i sängen igen och läsa lite då. :)
Hoppas ni andra sover gott och att ni får en underbar torsdag.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar