23 maj 2012

Bröllopsdagskort

Idag har min älskade syster bröllopsdag.
Och naturligtvis fick de ett bröllopskort från oss som jag gjort.


Jag inspirerades av Kattiz när hon gjorde ett kort, och tänkte att jag skulle göra min variant av det.
Jag har färglagt med distresser och distress markers.
Ramen/fönstret är en Spellbinders.
Par, bakgrund och hjärta är från Magnolia.
Grattis är från Pysseldags.



Av "fönstret" jag gjorde på framsidan använde jag resten till insidan. På detta sätt blir det enhetligt men ändå olika på fram- och insidan.
Jag har stämplat med hörnswirl. De är så användbara till så mycket

Så grattis syrran på bröllopsdagen. <3

3 kommentarer:

  1. Men åhh så vackert bröllopskort :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Älskade gumman, det var sååå underbart!!! Vi blev jätteglada för det! Och vilken lycka att Kalle lyckades smuggla ner det i lådan utan att jag såg honom. Tack snälla, det är står på köksbordet nu och beundras hela tiden. <3

    SvaraRadera
  3. Jätte fint! och lilla Tudor är ljuvligt söt!

    SvaraRadera