26 maj 2012

ESC 2012

Sen i torsdags har vi besök av Cathrine.
Vi har pysslat en del. Jag har gjort några beställningskort. Cathrine har gjort egna rosor. Resultat av pysslet kommer snart upp här. :)

Idag har dock inte varit en vidare rolig dag. Maken har blivit förkyld och legat och vilat mycket och jag har haft feber mer än halva dagen, vilket lett till att även jag legat och vilat och läst mycket. Har läst ut Niceville, som jag tyckte var jättebra. Det har varit lite svalare idag vilket jag uppskattat. Jag har kunnat ligga i hammocken på altanen när jag vilat.
Så nu har jag valt en ny bok som jag lånat av mamma - Mordet i Eiffeltornet.

Nu ikväll tittar vi på ESC, Eurovision Song Contest. Det ska bli intressant att se hur Loreen placerar sig.
Vi får väl se. Tack o lov avverkas låtarna ganska fort efter varandra. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar