29 jan. 2012

Gårdagens middag & hemmasöndag

Det blev fylld lax med getost, stekt potatis, grönsallad, färsk minisparris som vi bjöd på till middag.
Det blev underbart gott.
Receptet, där fotot är hämtat från, hittar ni här. Det kan verkligen rekommenderas.





Till efterrätt gjorde maken en kladdkaka med Mariekex i och till det vispad grädde. Otroligt gott. Och jag var duktig och tog bara en liten bit. Det som blev över av kakan fick gästerna med sig hem. :)


Vi hade jättetrevligt fast det blev inget spelande.



Idag skulle vi varit med på barnvälsignelse, men då jag tyvärr lider av panikångest och hade det halva natten fanns det inte en möjlighet att vi kunde vara med och närvara idag. :( För er som inte vet så har det varit betydligt värre, men tyvärr är detta något jag kommer att leva med resten av mitt liv. Jag gör mitt bästa för att det inte ska få ta över mitt liv och periodvis är det värre, som när jag sover för lite och jobbar för mycket (typ nu).


Egentligen har jag sagt att jag inte ska jobba något alls på söndagar, men det har jag inte kunnat hålla hittills idag tyvärr. Nya stämplar fixas för fullt. Men när maken åker till operarepet ska jag sätta mig och pyssla lite. Det blir att göra alster inför februari i Pysseldagsbloggen.
Och nu den 1:a februari kommer årets första tävling där också. Missa inte den! :)

Ha en fortsatt trevlig söndag.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar