30 jan. 2012

Skapande dag

Eftersom jag jobbade igår tog jag en dag av bara skapande idag. Det är inför mina bloggdagar i februari så det är ju jobb det med, men ett annat slags arbetande. :)

Så det har blivit tre helt färdiga alster och ett som endast behöver en stomme. :)
Imorgon blir det minst ett julkort samt inför utmaningen som är till på söndag.

Dag 4 av mitt nya matliv funkar fint. Tiderna har varit lite förskjutna idag, men det har funkat fint. Jag äter regelbundet. Kan bli lite sötsugen ibland, men det funkar än så länge. :)
Jag upptäckte dock att dietisten valt ett datum som var 1½ vecka efter vårt första möte istället för 3 veckor som vi pratade om, så jag får ta och försöka få tag på henne. Det känns som att 1½ vecka var lite väl tätt inpå.

Imorse hade vi rimfrost på sovrumsfönstret och ute var det -9 grader. Brrrrrr. Det var skönt att vara inne. Mysan var ute en låååååång vända i eftermiddags. Hon jagade något, som sprang in i häcken mellan oss och grannarna och sen satt hon där ett bra tag. Hon har förvånansvärt långt tålamod ibland, som imponerar de flesta. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar