24 nov. 2011

Komplettering & Metal Art-tavla

Idag har jag varit inne på universitetet och skrivit några nya diplom till studenter som anmält sin examen efter sista anmälningsdatum.
Det är mysigt att vandra på universitetsområdet och bara njuta av stämningen samt alla minnen man har från att ha pluggat där för tio år sen. Ibland vill jag gå tillbaka och läsa något helt annat (är ju utbildad lärare). Jag älskar ju att lära mig nya saker och är ganska lättlärd (om jag får säga det själv). Samtidigt älskar jag att vara egen företagare och vill inte byta bort det. Därför får jag se till att lära mig massor med saker hela tiden istället på flera sätt och områden, vilket passar mig bra. :)

Jag har bloggat i Pysseldagsbloggen idag. Inte något jag gjort, utan något jättefint som min mamma gjort. Hon har gjort en metal art-tavla.

Mammas metal art-tavla

Vill ni se mer av denna underbara, välgjorda och fyndiga tavla, ska ni klicka här.
Tack för titten idag.
Lämna gärna en liten hälsning. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar