30 nov. 2011

Pynt & mys

Idag har jag småpyntat och myst.
Bästa Ilona var förbi och vi hade en god pratstund medan vi njöt av tända ljus och varsin kopp te.

Katterna har hållt mig sällskap medan jag både jobbat och vilat. Våra tre små älsklingar.

Jag har tagit isär bröllopstårtan jag gjorde i våras. Det ska bli jättekul att göra något nytt av sakerna och allt utom mönsterpapperna har jag sparat.

Vår gran på nedervåningen har börjat få pynt i/på sig. Det tyckte Tudor (11,5) var kul och skulle dra ner ornamenten och spela hockey med dem.

Igår gjorde jag två nejlikeapelsiner. Tudor var med en liten stund.

Imorgon har jag tänkt att visa lite hur det ser ut i vårt pyntade hem.

1 kommentar:

  1. Men lille Tudor då! Var har du dina leksaker? Fast förbjuden frukt lockar alltid mer. Så duktigt att hjälpa matte med apelsinerna.

    Ciza, du har då alltid en hjälpande hand inom nära räckhåll. :)

    Ser fram mot att få se lite hemmiljöbilder.

    SvaraRadera