8 sep. 2011

Mysig kväll

Ikväll har det varit pysselträff. Jag fick mycket gjort vilket kändes bra. Vi hade jättetrevligt och skrattade massor.

Förutom att pyssla har jag slagit in paket, dels till bästa Linda som fyller år imorgon och dels till Kalles gammelmoster Inger, som fyllde år för några veckor sen och som ska få dem i helgen.






Det är lite kul att slå in paket.
Tudor ville leka lite med överblivet presentpapper efteråt







Och Mysan har varit så söt ikväll.
Kolla bara in dessa foton.












Efter det att Kalle borstat henne (vilket görs varje kväll) fick hon ikväll för sig att hoppa ner i hinken. Har aldrig hänt förr. Där satt hon så fint. Hon var kvar där en stund. Lilla älsklingen.

Duracell blir nu mer också borstad varje kväll. Hon älskar det verkligen och det är bra med tanke på hur mycket päls jag får av. Då fäller hon mindre, vilket är mycket bra.
Här är en bild som jag tog förra veckan på henne.






Imorgon ska jag fortsätta samt slutföra kortet till Linda. Sen hoppas jag att mitt efterlängtade paket kommer samt att jag ska hämta ut ett och göra lite ärenden.

Sov gott

Ciza på mobilen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar