7 sep. 2011

Välkommen till mitt lilla krypin

Va? Ännu en blogg? Är jag inte klok?
Nej, det är jag ju inte, men det är nog ingen nyhet för de som vet vem jag är. :)
För er andra som inte vet, är det jag som äger och driver Pysseldags. Men jag är så mycket mer än bara ägare. Jag är fru sen 2001, "mamma"/matte till tre underbara katter (som kommer att synas här mer än vissa kanske orkar med men som är mitt allt), husägare, stolt gudmor, dotter som jobbar på att vara bättre på just det, matglad, lästokig, filmglad, spelgalen (är kassör i vår egenstartade spelförening EGGCC, inredningsfreak, PartyLitefrälst, nattuggla, spontan, sjungvänlig, skånska, m m.

Jag har tänkt att ha detta som min egen lilla fristad nu när Pysseldags blogg mer är kommersiell för mitt företag och jag vill ha något som bara är jag. Bloggen pysseldags startade jag i aug 2007, så den har funnits ett tag. :)

Här tänker väl jag skriva lite saker om mig och min vardag. Det kommer väl att läggas upp en hel del bilder. Jag får väl se vad det utvecklar sig till. :) Och lite som en dagbok dessutom så att jag har koll på vad jag hittat på. Det är nog inte så dumt med tanke på att jag ibland har lite dåligt minne.
Så vi får se vad som händer.

Ha det bra så länge.
Och om du är inne och tittar blir jag glad om du lämnar ett litet avtryck. :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar