13 apr. 2016

Du behöver inte vara perfekt för att vara helt underbar

För första gången har jag deltagit i en utmaning i Facebookgruppen 48-timmarsutmaningar.

Utmaningen var Färgfiender. Det fanns lite olika färgpar man fick välja mellan och jag valde rosa och röd. Detta är lite personligt för mig som är född i mitten på 70-talet. Då var det ok men inte på 80-talet. Så jag gjorde ett försök.
Tyvärr är det jättesvårt att ge det rättvisa på foto, men jag har försökt mitt bästa. Det ser mer rött än rosa ut.




Jag har använt akvarellpapper där jag embossat den vackra kvinnan med transparent embossingpulver.  Jag har använt distress stain spun sugar, barn door och festive berries samt glitterlim xmas red och neon flamingo.

Eftersom jag inte ville att motivet skulle se helt perfekt ut tyckte jag att texten Du behöver inte vara perfekt, passade förträffligt bra. :)

Kortet var himla roligt att göra dock, och det var huvudsaken.

Tack för titten och lämna gärna en liten hälsning. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar