13 jan. 2016

Grattis på 60-årsdagen

Förra måndagen fick jag ett, som alltid, trevligt samtal från svärmor.
En av kusinernas fru skulle fylla 60 på torsdagen och hon undrade om jag kunde göra ett kort.
Födelsedagsgrisen skulle få två flaskor och jag fick två bilder sms'ade till mig.

Det var bara att sätta igång och skapa och här är resultatet:



Hud: E00-21-50-R20
Hår: RV63-66-69
Ögon: B02-05-28
Klänning: N7-8-9-10
Vinglas: RV0000-66-69

Vita prickar i hår samt highlights är gjord med Sharpie Paint Pen.
Stämpel: 
Saturated Canary - It's wine o'clock (tror den endast ingår i ett större set)

Självhäftande glitterark från ICA Maxi
Svartvita papper  Capsule Collection från Papermania Docrafts

Mottagaren ringde igår och var mycket glad för kortet, vilket glädjer mig oerhört. :)
Det är alltid kul att få höra. :)

Tack för titten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar