8 apr. 2015

Grattiskort till en kär vän

Om några dagar fyller en kär vän år.
Så jag har gjort ett kort till henne.



Med detta kort är jag även med i en utmaning i Hobbyworlds blogghttp://hobbyworld-se.blogspot.se/2015/04/aprils-tavling-challenge-for-april.html, där man ska välja en rad ur bingobrickan som man sen ska få med på alstret.

Jag har följt vågrät rad nr 4 uppifrån.

Banners - johanna samt ålder och datum
Brunt - fotomattor
Stämplat - grattis samt ålder, namn och datum
Enamel dots -  rosa, gul och turkos på färgläggningspappret.
Minst fyra mönstrade papper - 1. det stora bakgrundspappret, 2. Johannabannern, 3 & 4 de små bannersen med ålder och datum är två olika

Kortet ska få en liten text inuti sig och en liten present ska skickas med till födelsedagstjejen. Sen är det bara att hoppas att hon har det till på fredag. :)

Men förutom detta ska ni även få reda på vilka Copicsfärger jag använt när jag färglagt henne.
Hud: E00-21-50-R20
Hår: E00-21-25-29
Linne & örhänge: V0000-RV91-93-95
Tröja & rosett: B0000-BG000-10-72
Ögon: B16-18
Läppar: R20-RV91
Det är en digital stämpel från Saturated Canary och är utskrivet på 4CC-papper.




3 kommentarer:

  1. Supersnyggt kort! Tack för att du är med och deltar hos oss på Hobbyworld! :)

    Mvh Malin

    SvaraRadera
  2. Åh, så fint!!

    Tack för att du deltar i Hobbyworlds majutmaning!

    / Jeanette - Tettiz

    SvaraRadera
  3. Väldigt fint kort!!
    Tack för att du är med och tävlar hos oss på Hobbyworld.

    Mvh / Helén

    SvaraRadera