7 apr. 2015

En LO av ett gammalt foto

Jag hittade ett gammalt foto på mig och Kalle. Det är taget sommaren 2002, när vi är på väg till vänners bröllop. Själva hade vi varit gifta i drygt ett år då. :)
Och när jag såg fotot tänkte jag att det skulle passa perfekt till en skiss, nr 58, som släpps idag i Veckans Skiss-bloggen.

Söta, smala  washi tapes från märket Little B.
Mister från Prima och Heidi Swapp.
Jag mistade bakom fotot först och sen vände jag på masken och drog med handen över masken och fick då mönstret på vänstra sidan av LO'n. :)
Rubons från Heidi Swapp
Guld glitter letter stickers från Heidi Swapp
Love you die cut från Heidi Swapp.

Många år sen och ännu fler kilo sen, men ändå ett kärt minne.
Det är kul att hitta gamla foton att scrappa. Det måste inte alltid vara från senaste närtiden. :)

Tack för titten och ha en underbar och kreativ dag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar