22 mars 2015

Ett vintrigt kort med SoG

Ja, jag misstänker att vi är långt ifrån de enda som fått snö denna helg.
Det var inte välkommet här och säkert inte på många andra ställen heller.
Men vi vet ju att mars månad är så, så det är bara att vänta ut och längta efter varmare tider.

Men eftersom vi nu fick snö tänkte jag visa ett kort jag gjort idag där motivet passar ypperligt.



Copics:
Hud: E00-21-50-R20
Ögon: E77-79
Hår: E44-47-49
Basker och sjal: YG93-97-99
Jacka: R89-RV69-99
Byxor: B12-14-16-18
Tröja: B14
Skor: 100-N7-10

Stämplar:
Kryakramar - kommer v.13 hos Pysseldags som gummi
Some Odd Girl - digital

Papper:
Doodlebug 6*6" paper pad kraft in color

Detta kort är med i Copics blog hop, som är 22-29:e mars. :)


Ha nu en härlig och mysig söndag allihop.
Lämna gärna ett litet avtryck. Det är alltid trevligt och jag svarar alltid. :)
Kram

42 kommentarer:

  1. Kortet passar verkligen bra idag (eller hela helgen egentligen)! Snyggt är det iaf, gillar kombinationen av färgerna och fint färglagt!

    SvaraRadera
  2. Hopiit hopp så har jag landat här hos dig. Snyggt. Fina färger du valt att måla med.
    Kram Louise

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt kort!!! Vi fick oxå snö här idag....hmm...trodde det var vår nu! FAST jag älskar snö så det går väl bra ändå...hihihi

    hopp hopp...
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Maritha.
      Ja, det trodde vi nog alla att det var vår nu. Hoppas detta var det enda bakslaget och att vi snart får njuta av sol och värme igen :)
      Kram

      Radera
  4. Vilket sött kort!och jättefint färglagt med fina färger.gillart😃Kram

    SvaraRadera
  5. Jättefint kort Ciza! Som vanligt färglägger du helt amazing <3 Gillar textstämpeln massor, får bli att skriva upp på önskelistan, är väldigt svag fär textstämplar som du vet <3
    Kramiz Rozzan

    SvaraRadera
  6. Så himla snyggt!
    Du är makalöst duktig med Copic pennorna!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Susy!
      Jag blir så glad när jag får läsa/höra det! :)
      KRAM

      Radera
  7. Great CAS card Ciza.
    Lovely design , the butterflies are such a sweet detail,and an amazing coloring!

    SvaraRadera
  8. Åh så fint och vad duktig du är att färglägga vännen! Jag måste nog kika lite på dina textstämplar på Fristad ;) Tack för titten nu skall jag hoppa vidare! Kram från Ullis!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du!
      Det får du gärna göra! Då har vi säkert ännu fler att fresta med. :)

      Kram

      Radera
  9. Den mössan är ju verkligen otroligt vackert färglagt och byxorna med. Du är verkligen en talang.
    Hoppe hopp!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack Tezz.
      Jag blir jätteglad att du tycker det. :)

      Radera
  10. Härligt kort och du färglägger verkligen superbra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du Sofia!
      Titta gärna vidare. Jag har lagt upp fler kort sen detta inlägg. :)

      Radera
  11. Åhh så snyggt! Läckert med lite annorlunda format och så fin text! Superfint färglagt!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Linda! :)
      Jag blir jätteglad av dina fina ord!
      Kram

      Radera
  12. Hann inte skriva så mkt igår så tittar in igen en stund 😄 jättefin färgläggning och finstämt med färgerna! Jeansen är underbara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du Cicci!
      Jag blir jätteglad av dina fina ord! :)

      Radera
  13. Aprilväder i mars... Superfint kort och den stämpeln är så fin!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja precis! Då hoppas vi att vi slipper det i april i år. ;)
      Tack. :)

      Radera
  14. Underbar färgläggning <3 Dessutom en riktigt fin textstämpel ;-)

    KRAM Rosa

    SvaraRadera
  15. Så snyggt! Har beundrat dig och ditt skapande länge nu, du är så duktig och en riktig inspiration! :)
    Kram ♡

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack Jasmine!
      Nämen så gullig du är! Tack tack tack. Om du bara kunde föreställa dig hur glad du gör mig! :)
      Kram <3

      Radera
  16. Haha, ja, snö var visst i ropet igen ja! Passande. :)
    Fint färglagt.

    Tack för att du är med och "hoppar" hos oss i Copicbloggen.

    /Lisa - DT

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tyvärr måste jag säga om snön. :)
      Tack. :)

      Radera
  17. Otroligt vackert! Och jag älskar verkligen clean and simple. Fantastisk färgläggning också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du Åsa!
      Tack. :) Jag övar och övar och övar. :) Precis som mina lärare sagt att jag ska. ;)

      Radera
  18. Så himla fint färglagt! Ett kanonfint kort!
    Kram Annette

    SvaraRadera
  19. Jag gör en sista titt idag och blir lika imponerad av ditt kort och färgläggning som förra gången jag tittade 😄ha en bra söndag..här ösregnar det då passar att tillbringa lite tid här😄💕hoppas du hade det bra igår ocå😉

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du!!
      Det regnar här med men ska stå på den lokala påskmarknaden idag så det blir inte mycket pyssel för mig. :)
      Jag hade det jättebra tack 😊

      Radera
  20. Fint CAS-kort och snyggt färglagt!! Hoppar vidare till nästa...
    /Pillan

    SvaraRadera
  21. Super snyggt! Allt är perfekt ihopa satt :-)

    SvaraRadera