19 dec. 2012

Brev från tomten

I söndag eller måndags fick jag ett sms från grannen Sofie, som berättade att de skulle posta dottern Alminas nappar till tomten. Hon undrade om jag kunde skriva ihop ett litet brev och låtsas vara tomten.

Såklart ville jag det och knåpade ihop ett brev igår som vi postade idag. :)


Jag sms'ade Sofie när jag hade lagt det i deras brevlåda.
En stund senare fick jag följande svar:

"Tack snälla för ett helt underbart brev <3 <3.
Vad vi skrattade till berättelsen. :)"

Jag tyckte det var jätteroligt att att tota ihop denna lilla historia. Lilla Almina hade tydligen tyckt "det var jättekul när vi läste o " man ska ju inte ha napparna där hi hi"
Så tack för förtroendet och uppgiften. Det var en stor glädje att få göra det. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar