5 juni 2012

Tävlingsbidrag 1 till Papperssvalans tävling

Papperssvalan har två tävlingar som pågår till imorgon.

Båda tävlingarna utgår man från en skiss och här är den första:

Och här är min tolkning:

Modellen är vår lilla Mysan, som förresten fyller åtta år idag. Fotot är taget för några år sen. Pysselrummet var i ett annat rum. Jag hade använt strykbrädan och så fort den var ledig hoppade hon upp och lade sig där och vilade. Det är mysigt att vara nära mig när jag pysslar. :)

Dekorationerna är chipboardknappar som jag trätt turkos tråd igenom. Och så har jag använt rejäla bräds som har lite turkost i sig.

Bokstäverna är riktiga bokstäver som man använde i skolan när vi var små. Jag fick dem av en vän, som hade fått dem i sin tur av en vän som köpt på loppis.
Vimplarna har jag stämplat upp och klippt ut.

Nu får vi se om jag har tur. :)

1 kommentar:

  1. Snygga alster båda två och lycka till med bidragen!

    Kram
    Lady Fraser

    SvaraRadera