3 juni 2012

Så fruktansvärt besviken

Är så otroligt arg, ledsen och besviken. 
Har ställt upp och hjälpt till för att vara snäll med tid jag egentligen inte hade. Dåligt organiserat och förberett var det sen, men inte från vår sida. Vi gjorde det bästa med de förutsättningar som fanns och tyckte vi gjorde ett bra jobb.


Vi hade tydligen fått ett mail igår kväll om att påsen med bl a nyckel behövdes idag på förmiddagen för att det behövdes förberedas saker. Vi var bortbjudna och kom hem vid 00.30-tiden inatt. 

Ingen kom i förmiddags och jag läste mailet vid 12.30. 
Skickade då ett sms om att det var bra om påsen hämtades snart då jag var jättetrött och behövde sova. Väntade 40 minuter, men inget svar. Då satte jag en lapp på ytterdörren att jag sov och de fick återkomma vid 20-tiden ikväll. Jag har inte sovit på hela natten. Många tankar som snurrar samt stress.


Hade precis somnat när mobilen lät med ett sms där det stod att lappen hade lästs och eftersom jag inte gick att nås förrän ikväll fick jag fixa förberedelserna.

URSÄKTA, men om det nu var så jävla viktigt, sms:ar man inte då? Man mailar i alla fall inte! Sen struntar man inte i att dyka upp om man nu skrivit det, för att sen ha fräckheten att lämpa över uppgiften på mig.

Blev klarvaken, fick ta på mig och gick ut och lade påsen vid hans fötter och bara gick tillbaka sen. Jag tänker fanemej inte göra någon annans jobb bara för att det sköttes väldigt illa från ansvarige

Jag tänker aldrig ställa upp där igen när jag blir behandlad så här. Jag är faktiskt värd bättre behandling, oavsett argument för anledningen till denna behandling.

Är klarvaken, fått ont i huvudet och är så ledsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar