13 maj 2012

Rutiner

Fr o m ikväll ska vi försöka oss på rutiner. Tid för när vi ska gå och lägga oss, stiga upp, fasta mattider (har slarvat för mycket), matdagar (jag har ansvar för vissa dagar och maken för vissa), m m. På detta sätt hoppas jag att vi kommer att må bättre, få mer och bättre kvalitetstid på kvällarna.
Jag ska komma igång med mina promenader igen. Jag mådde ju bättre av dem.
Så jag hoppas jag ska kunna komma på rätt köl igen. Det hade varit skönt.

Hoppas ni alla haft en skön söndag.
Själv följde jag med maken till operarepet. Det var lite jobbigt men ändå skönt att vara där, träffa och krama de andra. Vår vän som avled i fredags var en operamedlem och en mycket duktig sångare.

Det är trevligt att höra och se hur operan utvecklas och tar sig, hur de låter. Sen är de så härliga människor också.

Sov nu gott allihop och ha en bra måndag. :)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar