29 mars 2012

Scrapbooking på mobilen

Jag älskar min mobil, min iPhone 4, som jag fått av min älskade pappa.
Jag tar mycket foton med den, för den är så liten och behändig. Det är min kalender, min dator, m m.

Ikväll har jag varit belägrad av Tudor, som verkligen insisterat på att ligga på mig. Då kan man inte göra så jättemycket mer än att titta på tv, eller pyssla på mobilen.

Fotot har jag tagit ikväll. Jag har inte beskurit det eller redigerat över huvud taget.
Sen har jag bara lagt på lite allt möjligt för att pynta. ;) Och fastän han är en pojke/man/gubbe blev det i rosa. :)



En rolig app att leka med. Sen är det klart att det blir väääääldigt smått att jobba på en liten mobil. Så gissa om jag vill ha en iPad, av många skäl. Att kunna jobba med bildredigering på den istället. Spela spel, sitta och surfa, ha framme skissapparna m m när jag pysslar. Lägga upp alla sina bilder på vad man gjort i en mapp och sen köra bildspel när man är ute och gör reklam för sig i olika sammanhang.
Nåja. Drömma kan man.

Nu blir det sängen. Sov gott allihop. :)
Kram och tack för hälsningarna ni lämnar. De gör mig glad. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar