16 feb. 2012

Six-fold Card

Igår skulle jag lägga upp mitt inlägg för idag, för att upptäcka att jag hade gjort "fel" vikning än vad jag planerat.
Ingen annan än jag och DT-tjejerna hade mätkt det, men det kort jag hade gjort först var ingen direkt vikning kanske. Dock ska jag visa det här och i Pysseldagsbloggen snart ändå, för det är ett roligt kort att göra.

Så jag satte mig igår kväll och gjorde det "riktiga" kortet som jag skulle visa idag.
Ett six-fold Card.
Lite pilligt då det är många sidor att klä (om man nu vill klä alla sidor på kortet).
Nöjd blev jag i alla fall.

Six-fold Card

Vill man se fler bilder (det vill man väl?) samt få länk till beskrivning föreslår jag att man klickar här, så kommer man till Pysseldagsbloggen. :)

Kram på er och bli gärna följare till både denna blogg och Pysseldagsbloggen om ni inte redan är det. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar