5 feb. 2012

Julkort nr 8 2012

Ikväll skulle vi ha vår söndagspysselträff. Men tyvärr var en sjuk, en magsjuk och en kunde inte komma utan hjälp med skjuts. Så då blev vi två som bara träffats en gång när jag höll kurs. Och så roligt och trevligt vi haft det! :) Vi har pratat, skrattat och pysslat. Tack C för ikväll.

Hon gjorde ett manligt kort och jag gjorde fyra julkort och ett av dem tänkte jag visa här och nu. :)

Julkort nr 8


Detta är mönsterpapper från Fizzy Moon som jag köpte i ett kit. Jag har blivit helt förälskad i Fizzy Moon och gillade att de hade massor med färdiga motiv. Detta sparar mig en hel del tid att färglägga, för det är inte alltid man har tid eller ork att göra det även om man har massor med stämplar och färger.

Idén till denna kortvikning fick jag hos Bellamio när jag tittade i hennes blogg. Hon komme att gästa oss hos Pysseldags i augusti i år. :)

En enkel och rolig vikning. Två till av julkorten jag gjorde ikväll var med denna vikning. Det sista kortet gjordes med en annan vikning.

Nu ska jag titta lite på tv innan sängdags. Imorgon är det full fart att göra de sista beställningarna av personliga stämplar samt packa ordrar och börja med vintagestämpelkollektionerna. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar