7 jan. 2012

Wii är igång igen

För några år sedan köpte vi ett Wii. Tyvärr har vi inte kunnat använda det p g a platsbrist sedan vi möblerade om uppe i vardagsrummet då det åkte in i musikrummet (som sett ut som ett förråd). Men nu har vi tagit tag och röjt undan där inne och nyss spelade vi lite. Först Bash Blocks, som har så söta figurer - jag är alltid fåret Lola. Jag älskar får, hon är supersöt och dessutom dansar hon så sött. :)

Sen bytte vi och bowlade en serie. Det räckte, så otränade som vi är. :)
Men kul var det. Tyvärr fick ingen av oss in en enda strike, men fem spärrar tycker jag inte är så illa.
Sen var det en liten bonus att jag fick spöa maken, som alltid vinner över mig i bowling.

Men nu blir det att bädda ner sig i sängen och läsa tills jag somnar.
Imorgon ska det tvättas och pysslas en massa. :)

God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar