15 jan. 2012

Saker från Tim Holtz som jag vill ha

Det är dags för CHA-mässan i USA, den mässa jag absolut skulle vilja åka och besöka någon gång. Så många företag, så mycket inspiration!

Redan nu lägger Tim Holtz ut vad som kommer nu på mässan och naturligtvis finns det massor jag vill ha. Förb-e Tim!

Titta bara här:

Båda embossingfoldrarna är snygga, men just nu är det den högra som är snyggast i mina ögon.

Jag tycker det är mycket smart och bra av honom att komma ut med både stora och "mini"dies av samma motiv. Här gillar jag nog minisarna bättre. Dessutom får man ju två i en förpackning.


Jag är lite sugen på denna med siffrorna, just eftersom de är lite gammaldags och att man kan stansa ut dem i tjocka material. Ja, jag gillar den nog ju mer jag tittar på den.



Jag skulle skapa. Så var det, inte sukta efter nya saker.
Ciao. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar