15 jan. 2012

Julkort nr 3 2012

Jaha, då var tredje julkortet klart.
Jag började och gjorde i stort sett allting klart i torsdags på pysselträffen hos mig förutom färgläggningen som jag gjorde på pysselträffen i söndags.

Nr 3 2012

Det blev ett stafflikort (vet inte exakt vad denna sortens stafflikort kallas) med papper från Maja Design (jag älskar paperpaden i 6*6").



Just nu kommer jag inte på vilket märke motivet har, men om något kommer på eller vet kan man ju alltid skriva en kommentar här så att den som ev undrar får veta.
Jag färglade motiven med copic ciao och försökte mig på att göra en lite annorlunda bakgrund på detta motiv.



Som stopp till kortet satte jag ihop lite olika blommor samt en snöflingebrad. Jag har än så länge inte stämplat någon hälsning utan väntar med det.

Nu ska det göras lite andra julkort med mer utstansat än målat. :)

//Ciza

3 kommentarer:

  1. Supersöt stämpel och verkligen fräck stafflivikning med många synliga ytor. Gillar det skarpt!

    SvaraRadera
  2. Helt underbar färgläggning!!! Så vackert och stämningsfullt kort, love it!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Stämpeln är en Lilli of the valley, köpes endast på deras hemsida.
    Jättefint färglagt.

    SvaraRadera