19 nov. 2011

Julkort

 God förmiddag på er alla!
Här har man varit vaken länge idag. Fick frukost serverad av söta pappa.
Vi har lyssnat på Ring så spelar vi och nu har jag löst Melodikrysset. Det var ovanligt lätt idag.

Vi fortsätter med kavalkaden med julkort tycker jag. :)
Ett Magnoliamotiv från årets julstämplar (om jag kommer ihåg rätt).
Stämplat med Memento på 4CC-papper (som Pysseldags säljer till ett jättebra pris).
Färglagt med Copic Ciao.
På vingar, hårslingor och stjärna har jag använt gellyrollpenna.

Jag klippte ut henne, för att sen klistra henne på mönsterpappret, där jag hade stämplat med en stämpel jag lånade av Linda.

Och eftersom det händer så mycket i både papper och motiv ansåg jag att det inte skulle vara mer på kortet.

Det blev ett kort inlägg från mig nu. Förhoppningsvis har jag lite mer att blogga om senare idag, om vi kommer iväg. :) Det vet man aldrig. Men oavsett vad vi hittar på har vi trevligt. :)

Jag hoppas att ni alla får en jättetrevlig lördag.
Och lämna gärna ett litet avtryck att ni tittat in här. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar