26 okt. 2011

Julkort del 4

Idag tänkte jag visa ett lite mer otraditionellt julkort.
Men vem har sagt att alla julkort måste vara i samma färger, d v s mörkgrönt, vitt och rött?! :)

Julkort nr 4
 Här är det samma mönsterpapper som använts med både fram- och baksida (om jag kommer ihåg rätt). Jag tycker det är roligt att det görs julpapper som inte är i just de traditionella färgerna.

Tilda från Magnolia
Tilda är målad med Copicspennor på 4CC-papper. När kortet var ihopsatt stämplade jag dit texten. Det måste ju inte stå god jul på alla utan trevlig helg är också en trevlig hälsning.

Sen måste jag ju bara visa hur söt Tudor är när han dricker vatten från handfatet i badrummet.
Vår kran står tyvärr och droppar lite och det tycker han är jättebra.
Tudor dricker


 Jag tycker han är så söt som verkligen sitter på kanten på handfatet och sen halvligger för att kunna dricka nere i botten på handfatet. :)

Tack för titten. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar