17 okt. 2011

Fått mycket gjort idag

Idag har jag verkligen fått mycket gjort.
Jag och Cathrine har pysslat massor. Jag har gjort fyra kort, gjort ett antal blogginlägg och redigerat bilder.
Som om detta inte var nog har jag möblerat om hallen totalt. Det blev mycket rymligare och jättefint! Dessutom har jag tagit bort borsten i vår lilla dammsugare så att den förhoppningsvis funkar bättre eftersom alla katthår fastnade där och det gjorde att ingenting kunde sugas upp. Kalle bar in en rejäl ekskiva som vi köpte på fyndhörnan på IKEA för några år sen. Den har vi lagt på våra två runda bord på övervåningen i vardagsrummet. Så det är nästan som att det blev som ett bord eller en skänk.
Det blev jättefint och jag är supernöjd.
Foton kommer inom kort, jag lovar mamma. :)

Nu har jag packat ihop för ikväll och ska titta på Gustavsson på tredje våningen. Sen är det sängdags.

Sov gott världen och tack för titten. :)

1 kommentar:

  1. Spännande! Inser att jag måste försöka ta mig upp till övervåningen nästa gång. Längtar efter att se vad du gjort i hallen med. Ta det lugnt bara med ditt ommöblerande, tänk på ryggen!!!

    Kram

    SvaraRadera