20 okt. 2011

~ Bröllopsdagskort ~

Nu i höst firade mina föräldrar 38 år som gifta. Jag tycker det är häftigt. 38 år är ju en stund. Själv har jag varit gift i 10 år. Jag ser fram emot när vi själva är uppe i 38 år. Tyvärr är vi nog där snabbare än vad jag skulle vilja ändå för livet bara springer fram.
P1120227_1
Det blev ett stafflikort, men ändå lite annorlunda mot det allra mest klassiska.
P1120228_1
Kortvikningen syns här vilket det inte brukar göra.
Stämpeln är från Pysseldags och passar till så många tillfällen tycker jag. Nyförlovade, nygifta och de som firar bröllopsdag.
Kanterna på mönsterpappret är infärgat med svamp och distress.
P1120229_1
Motivet är Forever Friends som jag köpte för några år sedan.
Det är stämplat på 4CC-papper och är färglagt med Copic Ciaos. Och sen lite highlights med en vit penna.
Texten tillsammans… är också den från Pysseldags. Pappersbiten är satt med 3D-kuddar för att hålla vikningen på plats.
P1120230_1
Kärlek tyckte jag passade så himla bra att stämpla nere i vänstra hörnet. Naturligtvis är detta också en Pysseldagsstämpel, men den har jag bara gjort för privat bruk än så länge. :)
Jag hoppas vi är lika lyckliga om 28 år när vi firar bröllopsdag.
Tack för titten och lämna gärna ett litet avtryck. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar