8 sep. 2011

Firat födelsedag

Det har varit en jättetrevlig idag, förutom lite nyheter som hoppningsvis inte är så illa för några bekanta.

Jag har varit hos min konsult en stund idag. Han dukade ett bord, vi rensade bland papper och vi tittade igenom PartyLites sida för konsulter. Lite tips och råd inför hans första visning, som han ska hålla den 20:e. Det kommer att gå jättebra, det är jag övertygad om!

Efter att jag hade varit där åkte jag och hämtade Kalle. Himmel vad de gräver och har sig precis överallt. Jag tycker det blir mer och värre för varje gång jag är inne i sta'n, vilket är ca en gång i veckan. Det är inte vidare kul att köra när de ändrar överallt och de är lite dåliga att skylta att de stängt av på vissa ställen.

När han var upplockad åkte vi hem till min bonussyster Linda med familj. Linda är inte biologisk bonussyster eller så. Men vi står varandra nära och finns där verkligen för varandra och det känns som att hon är som en syster för mig.
Vi ringde på och sjöng för henne i dörröppningen. Väl inne var det presentöppning. Det är alltid härligt att glädja andra. Det tycker jag mycket om. :)

Vi blev bjudna på god mat med efterföljande tårta och kaffe. Mycket mumsigt och trevligt. Jag hoppas vi får fira många födelsedagar ihop i framtiden. <3

Imorgon blir det att packa för att åka till Göteborg för att sen vara på scrapträff i Nol på lördag och söndag. Kalle stannar hemma hos katterna. Det ska bli jätteskoj att åka dit. Jag ska försöka vara duktig och fotografera lite. :)

1 kommentar:

  1. Det var såååå kul att ni kom och firade mig, jag uppskattade verkligen sången utanför dörren med! Undrar vad grannarna tänkte?! Hihi... Presenterna var bara bäst, men hur skulle de kunna vara nåt annat?? De kom ju från min bästaste lillasyster!

    Kram gumman

    SvaraRadera