1 dec. 2015

I love you a latte

Det är första dagen på december. Julkalendern på tv börjar idag och det ska bli så kul att se den.
Många har någon form av adventskalender. Själv har jag en adventstekalender och första påsen öppnas idag.

Jag tänkte bjuda på ett lite kärlekskort/tackkort jag gav min man för några veckor sedan. För jag tycker det är viktigt att även våra significant others också får uppskattning. För jag tror att vi är ganska duktiga på att uppskatta våra vänner och kanske även familj och släkt, men det kanske är lätt att missa den som är oss allra närmst.

Min underbare man, Kalle, har varit ett stort stöd och en fantastisk hjälp denna höst när det gäller flera saker. Att ge ett kort då kanske kan upplevas som lite futtigt, men detta är bara en del av min uppskattning till honom.

Sedan mitt liv totalförändrades 2007 har jag lovat mig själv att alltid ge komplimanger om jag ser något fint eller om jag upplever något bra som bör uppmärksammas. Därför gjorde jag ett kort till Kalle som han fick. Den är gjord efter Veckans Skiss som kom ut idag kl 08.


Vill du veta vilka färger jag använt m m, gå till Pysseldagsbloggen :)

Ha en underbar dag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar