16 apr. 2015

Yoga time again

Yesterday, I attended my first yoga class in three weeks. It felt that it had gone that long. It hurted a bit and I was stiff as a board in many moves, but others I conquered for the first time. A wonderful feeling. :)

I'm glad I went even though I was very tired and my left shoulder hurted. It felt better afterwards.

And yesterday I made muffin with bacon and leek, lchf style. They tasted great! Perfect to warm a little in the evening after yoga class. We had salad with the muffin. Yum! :)


Igår kom jag iväg på mitt första yogapass på tre veckor. Det kändes verkligen att det hade gått så länge. Det gjorde ont och jag var stel som en pinne i många övningar, men samtidigt klarade jag andra för första gången. Det är en underbar känsla när man klarar en övning riktigt bra. :)

Jag är jätteglad att jag gick dit fastän jag var trött och hade ont i vänster axel. Det kändes bättre efteråt.

Och jag provade att göra matmuffins med bacon och purjolök för första gången igår. De blev jättegoda. Perfekta att ha och värma efter yogapasset. Till det hade vi sallad och såser. Så klart var det lchf. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar